79

حیران کن طلاق کے دوران ، میلنڈا گیٹس نے معاہدے کے باوجود بل گیٹس کی ‘زوجی حمایت’ کے معاہدے سے انکار کردیا

ایک نئی رپورٹ کے مطابق ، میلنڈا گیٹس کی طلاق کی درخواست میں کہا گیا ہے کہ وہ اور بل گیٹس علیحدگی کے معاہدے کے مطابق اپنے اثاثوں میں تقسیم کریں گے۔

“… لیکن ہمیں اب تک یقین نہیں ہے کہ ہم اپنی زندگی کے اگلے مرحلے میں ایک جوڑے کی حیثیت سے ایک ساتھ ترقی کرسکتے ہیں ،” بل گیٹس اور میلنڈا گیٹس نے دل کھول کر اپنے مشترکہ بیان میں لکھا ، 27 گھنٹے کے بعد ان کی تفریق کا اعلان کرتے ہوئے انسٹاگرام پر کچھ گھنٹے پہلے شیئر کیا۔ شادی کے سال ، “تین ناقابل یقین بچے”: 25 سالہ جینیفر کتھرائن ، 21 سالہ روری جان اور 18 سالہ فوبی ایڈیلی اور 2000 میں بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کی بنیاد رکھی ، جس کی مالیت اب 40 بلین امریکی ڈالر سے زیادہ ہے۔

لوگوں کی ایک نئی رپورٹ کے مطابق ، پیر کے آخر میں ، یعنی 3 اپریل کو جب میلنڈا نے سرکاری طور پر بل سے طلاق کے لئے درخواست دائر کی تھی۔ اس میں واضح طور پر تجسس ہے کہ ضرورت سے زیادہ مالی معاملات کس طرح نمٹائے جائیں گے اور اسی پر کچھ تفصیلات نکالیں گے ، لوگوں نے میلنڈا سے طلاق کی درخواست حاصل کی ، جو واشنگٹن کے کنگ کاؤنٹی میں دائر کی گئی تھی۔ درخواست کے مطابق ، بل اور میلنڈا کے درمیان قبل از وقت معاہدہ نہیں ہے ، لیکن اس کے بجائے وہ علیحدگی کے معاہدے کے مطابق اپنے اثاثوں میں تقسیم کریں گے۔ معمولی حیرت کی بات یہ ہے کہ میلنڈا نے پٹیشن میں ذکر کیا ہے کہ “زوجتی تعاون کی ضرورت نہیں ہے۔”

مزید یہ کہ اسی دستاویز میں یہ بھی بتایا گیا ہے کہ بل اور میلنڈا کی شادی “غیر منطقی طور پر ٹوٹ گئی ہے” ، جبکہ میلنڈا کا مزید کہنا ہے کہ ، “ہم عدالت سے ہماری شادی کو تحلیل کرنے اور پوچھتے ہیں کہ ہماری ازدواجی برادری ہماری علیحدگی کے معاہدے میں بتائی گئی تاریخ کو ختم ہوئی ہے۔ ” جہاں تک طلاق کی کارروائی کی جا رہی ہے تو ، سابق جوڑے اپریل 2022 میں عدالت میں پیش ہوں گے جبکہ ایک ماہ قبل ان کا متبادل تنازعہ حل ہوگا۔ یہ اس سال کے ستمبر میں ہوگا جب ان کے کیس کا جائزہ لیا جائے گا۔

میلنڈا نے خود کار طریقے سے عارضی آرڈر بھی دائر کیا ہے جس میں معاشی پابندیاں عائد ہوتی ہیں۔ آرڈر کے مطابق ، میلنڈا اور بل کی املاک کو ضائع کرنے یا انشورنس پالیسیوں میں تبدیلی کرنے کی قابلیت اس پابندی کے ساتھ محدود ہے جس کی تحریری طور پر اتفاق رائے ہوا یا عدالت کے حکم کے مطابق۔ آگے بڑھنے پر ، بل اور میلنڈا اپنے مستقبل کے قرضوں میں خود کے لئے ذمہ دار ہوں گے ، اس کے علاوہ ، تحریری طور پر اس بات پر اتفاق کیا گیا تھا۔ مزید یہ کہ سابق جوڑے کے پاس تمام ٹیکس ، مالی ، قانونی اور گھریلو ریکارڈ تک رسائی ہوگی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں